Werel Consulting

3.5
  1. Home
  2. »
  3. Werel Consulting
Adres strony internetowej:
NIP: 8942882292
REGON:

021168737

Godziny otwarcia:
Mon. 08:00 - 16:00
Tue. 08:00 - 16:00
Wed. 08:00 - 16:00
Thu. 08:00 - 16:00
Fri. 08:00 - 16:00
Sat. 00:00 - 00:00
Sun. 00:00 - 00:00
Telefon: 601 774 553
Oferta:

optymalizacja stron i sklepów internetowych
pozycjonowanie long tail
kampanie Google AdWords

Adres:
Aleksandra Ostrowskiego 30, Wrocław, Polska, Wrocław, Dolnośląskie
O firmie:

Katalogi presell to strony, w których można zamieszczać linki do pozycjonowanych stron. Linki te są otoczone treścią, przez co zyskują znacznie większą moc. Kluczem w powodzeniu pozycjonowania z wykorzystaniem katalogów presell są dobre jakościowo katalogi i oryginalne, nigdzie indziej niepublikowane treści. Takie pozycjonowanie jest czasochłonne, często generuje też koszty. Z drugiej strony jednak należy do najbardziej efektywnych działań pozycjonerskich. Pozycjonowanie tego typu również należy zaplanować zgodnie z przyjętymi zasadami działania w interesie pozycjonowanej strony. Innymi słowy, konieczne jest rozłożenie linkowania w czasie i umiejętna dystrybucja linków w katalogach opisowych. Summa summarum pozycjonowanie z wykorzystaniem artykułów tematycznych jest chyba w tej chwili najbardziej opłacalne.

Pozycjonowanie i artykuły tematyczne
Od dłuższego już czasu pozycjonowanie wykorzystuje bardzo specyficzne narzędzie, jakim są artykuły tematyczne publikowane w katalogach typu presell i wszystkich portalach (stronach), które umożliwiają tego typu publikacje. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, że linki mają wtedy dużą moc, gdy są otoczone tematyczną treścią. Pozycjonowanie tego typu może być de facto działaniem typu PR. Jak wykorzystać ten potencjał? Tworzyć i publikować artykuły do przedruku w serwisach, które to umożliwiają. Pozycjonowanie połączone z public relations przynosi bodaj najlepsze efekty, ponieważ staje się działaniem stricte marketingowym, a w marketingu jak wiemy, liczy się przede wszystkim jakość i zdobycie uwagi klienta. Dzięki dobrym jakościowo publikacjom klient utwierdza się w przekonaniu o wartości danej firmy i danej strony. Pozycjonowanie powinno mieć to na uwadze. Niezależnie od tego, czy pozycjonujesz sam, czy też pozycjonowanie zlecasz innym – zadbaj o jakość.

Branża:

Send message to listing owner

Send message to moderator